Not resolved
4 comments

I made an order with this company and realized that I may have been tricked into a sham.I cancelled my order.

I was told that my check will have to be cleared for 10 days and then they will mail my refund. It has been a month and a week, I still have not received my refund! They say it mat take them 4 weeks to process the refund and for mailing. We all know how long it takes for a letter to be mailed from one state to another, it won't take weeks!

I have called 4 times about the refund and I still don't have it.Beware of this company.

Had an Experience with World Reserve Monetary Exchange?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Anonymous
#318533

I have just received the refund from World Reserve Monetary Exchange.I thank Pissed Consumer for helping me and I sincerely thank the immediate action of Ms.

Mandi Snyder. She went to the department that processes the refund, identified the problem and had my refund shipped overnight. Thank you very much, Ms.

Snyder.I am no longer a pissed consumer.

Anonymous
Lakeview, Oregon, United States #317894

Lla,

Thank you for contacting me so quickly. As we discussed, I will have your refund check overnighted to you today. Again, please accept my sincere apologies for the mix up. I believe that what happened was that you originally told the rep that you were going to stop payment on the check. She cancelled the order but did not request the refund because of the stop payment. When the check ended up going through, the refund request was never properly made (on our end). I have spoken with the Director of Client Satisfaction to inquire why no one realized this and he is looking into it right now. Thank you for bringing this to our attention so that we can avoid a similiar situation in the future.

Sincerely,

Mandi Snyder

Anonymous
#317877

Thank you Mandy.I will call you.

It has been more than a month, so if it takes 10 days clearing and 14 days to return the check, I should have had the refund already. I was told about the 10 days clearing for the check and I have accepted that.

What is not acceptable is they told me when I called after it has been there for more than 3 weeks is that it might take 3-4 more weeks.I even asked if I can speak with someone else higher to expedite the refund, they told me that they will try and put the note there but it does take that long.

Anonymous
Lakeview, Oregon, United States #317849

Lla,

If you contact me I would be happy to look into this and see what the delay is. You should have been told, when you placed your order, that checks do go into a 10 day holding period. This should have been told to you prior to the sale being completed so you could accept or decline this condition. Like most other companies, we refund in the same way we are paid. Since you paid with a check, you will be refunded with a check. Since this is a more manual process than issuing a credit card refund it does take some time - but generally check refunds are issued within 14 business days. Please accept my apologies as it does appear that there has been an error if you have been waiting for over a month. If you contact me at 330-244-4121 I will see to it that your check is sent out today (if it has not already been mailed).

Thanks!

Mandi Snyder

Executive Assistant

You May Also Like

Apmex - Cindy / Head Of The VIP Departement is A LIAR! Apmex "I ended buy buying over $200,000 in silver bars from Apmex late last year and early this yerar, after about $75,000 to $100,000 in purchases I was called and sought..." Read more World Financial Group - Review in Financial Services category from Sacramento, California World Financial Group "Hey it's me Liquid. I was given this in response to my "You are a pyramid" accusation. They claimed that "Why would Nationwide slap their name with World Financial Group..." Read more World Financial Group - My God! People, Run - FLEE, FAST AS YOU CAN - From This Nightmare!!! World Financial Group "Not trying to kill your dreams here. I’m trying to -save- you, your families, your friendships, and your money from this endless soul-sucking NIGHTMARE. I worked full-time for WFG in..." Read more World Financial Group - Ffiul Review from Oakland, California World Financial Group "FFIUL AGENT GUIDE SUMMARY OF CHARGES It's me Liquid, I post this not to damage them or to applaud them but just to have an official guide out there. I..." Read more Quigley Concepts Event Management - Unprofessional Quigley Concepts Event Management "Made a complaint about Quigley Concepts Event Management about one of their staff who parks on a disabled parking at glendalough station. Number one she is NOT disabled. Number two..." Read more Curriculum Associates - NO JUST NO Curriculum Associates "So I'm using I-Ready and stuff, and it's "teaching" me about figurative language. But it gives me weird examples, and as in weird I mean disturbing. For hyperbole the example..." Read more Sleep Number - Salesperson insisted it would work and it didn't Sleep Number "The salesman Dan continually told us that the only problem with the adjustable bed not fitting was a slay bed and a bed with drawers at the bottom. We took..." Read more Beware of Underground Diesel in Henderson NV Underground Diesel "STAY AWAY FROM THESE PEOPLE! I cannot impress upon you any more adamantly than what I'm telling you! I had previously good experiences with this company regarding my 2000 F-350..." Read more